Jianfa trainingen

Over wanneer en waar we samen komen om te trainen. Ook speciale evenementen.
Post Reply
ynze
Rank: Wang Yen-nien
Rank: Wang Yen-nien
Posts:70
Joined:Wed Sep 27, 2006 3:26 pm
Location:The Netherlands
Jianfa trainingen

Post by ynze » Thu May 14, 2009 3:46 pm

Elke laatste zondag van de maand trainen mensen van Jianfa samen in het systeem van Scott Rodell.
Voor 2009 zijn de volgende data vastgelegd:

zondag 25 jan
zondag 22 feb
zondag 29 mrt
zondag 26 apr
zondag 31 mei
zondag 28 juni

zomervakantie tenzij er nog genoeg mensen zijn die willen trainen maar dat kunnen we ook in mei bekijken.

zondag 27 sep
zondag 25 okt
zondag 29 nov
zondag 27 dec

Wie een keer mee wil trainen kan zich aanmelden op het onderstaande e-mail adres of informatie vragen. We willen graag een korte introductie van jezelf, wat je tot nu toe op dit gebied gedaan hebt, omdat we op zoek zijn naar medebeoefenaars die respectvol met het zwaard en elkaar om kunnen gaan.
Er wordt van je verwacht dat je meebetaalt aan de huur van de zaal. Dat komt neer op 7 euro. Daarnaast moet je je natuurlijk op tijd aanmelden. We laten je dan weten waar en wanneer je verwacht wordt.

taijiquan4all at gmail.com

User avatar
Peter Dekker
Rank: Chang San feng
Rank: Chang San feng
Posts:395
Joined:Tue Dec 06, 2005 7:46 am
Location:Groningen, The Netherlands
Contact:

Re: Jianfa trainingen

Post by Peter Dekker » Wed Jun 17, 2009 6:53 am

Afgelopen zondag ben ik bij Hans van Giffen geweest in Amersfoort. Hij organiseerde hier een beginners workshop Chinees zwaardvechten.

Het was een leuk concept, in een leuke zaal. De groep was erg divers, van taiji fanaten tot vuurwapenverzamelaars en mensen die gek van Westerse en Koreaanse vechtkunsten waren, of zwaarden in het algemeen. Wie weet zijn dit allemaal toekomstige leerlingen van Scott Rodell!

Ik hed het er met Hans over dat het misschien leuk is als we de groepen eens combineren. Hans heeft een leuke zaal daar, en het is voor de beginners wel eens leuk wat meer ervaren mensen te zien trainen.

Ik ben er trouwens de 28e ook zeker weer bij met zwaard en boog.

-Peter
Knowing is not enough, we must apply.
Willing is not enough, we must do.


-Bruce Lee

http://www.mandarinmansion.com
Antique Chinese Arms & Functional reproductions

http://www.manchuarchery.org
Fe Doro - Manchu Archery

ynze
Rank: Wang Yen-nien
Rank: Wang Yen-nien
Posts:70
Joined:Wed Sep 27, 2006 3:26 pm
Location:The Netherlands

Re: Jianfa trainingen

Post by ynze » Wed Jun 17, 2009 1:37 pm

Als organisator van de trainingen, wil ik proberen wat meer diversiteit in de plaats van de trainingen brengen. Op die manier kunnen we misschien de pijn van de verre reizen wat eerlijker verdelen.
Al moeten we denk ik wel eerlijk inzien dat we een kleine groep zijn die over een groot deel van Nederland verspreid zijn.
Er zal dus altijd flink gereisd moeten worden.

Gedurende onze bijeenkomst op de 28ste zullen we daar aandacht aan besteden.

ynze
Rank: Wang Yen-nien
Rank: Wang Yen-nien
Posts:70
Joined:Wed Sep 27, 2006 3:26 pm
Location:The Netherlands

Re: Jianfa trainingen

Post by ynze » Thu Aug 27, 2009 5:51 am

Zie de post:

trainingen sept 2009 t/m juni 2010

Post Reply